Kategoriat

Paras kuluttajille suunnattu palvelu

Kategoriaan voi ilmoittaa kuluttajille suunnattuja yrityssivustoja, brandisivustoja, verkkomedioita, verkkokauppoja, asiointipalveluja (esim. verkkopankit) jne. Kategoriaan voi myös ilmoittaa ei-kaupallisten organisaatioiden ja julkishallinnon kuluttajille suuntaamia palveluja.

Paras B-to-B -palvelu

Kategoriaan voi ilmoittaa ensisijaisesti B-to-B käyttöön tarkoitettuja palveluja. Tähän kategoriaan kuuluvat myös sijoittajainformaatioon keskittyneet yrityssivustot.

Paras mobiilipalvelu

Kategoriaan voi ilmoittaa minkä tahansa langattoman hyöty- tai viihdepalvelun, joka käyttää verkkoyhteyttä.

Paras Rich median hyödyntäminen

Kategoriaan voi ilmoittaa verkkopalveluita, verkkokampanjoita tai verkkopelejä, jotka ovat kokonaan tai osaksi toteutettu rich median keinoin.

Paras mobiilijavapeli

Kategoriaan voi ilmoittaa minkä tahansa mobiiliin päätelaitteeseen ladattavan java-pelin.

Paras infodesign

Kategoriaan voi ilmoittaa verkkopalveluita, joiden suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota palvelun informaatiosuunnitteluun, palvelun saavutettavuuteen, käyttöliittymän intuitiivisuuteen ja loogisuuteen sekä ulkoasun selkeyteen.

Paras verkkomainos

Kategoriaan voi ilmoittaa minkä tahansa yksittäisen verkkomainostoteutuksen (gif-banneri, popup, suurtaulu interstitiaali jne).

Paras B-to-B -kampanja

Kategoriaan voi ilmoittaa kampanjasivustoja, verkkomainoksia, sähköisiä suorakampanjoita tai näiden yhdistelmiä, joilla on selkeä tavoite ja jotka hyödyntävät internetiä tehokkaasti ja oivaltavasti b-to-b mediana.

Paras kuluttajakampanja

Kategoriaan voi ilmoittaa kuluttajille suunnattuja kampanjasivustoja, verkkomainoksia, sähköisiä suorakampanjoita tai näiden yhdistelmiä, joilla on selkeä tavoite ja jotka hyödyntävät internetiä tehokkaasti ja oivaltavasti.

Paras design

Tähän kategoriaan voi ilmoittaa www-töitä, joissa toimiva ja persoonallinen ulkoasu on sopusoinnussa sisällön ja tavoitteiden kanssa.

Grand One -suunnittelukilpailu

Grand Onen yhteydessä järjestetään kaikille suunnittelijoille ja yrityksille avoin suunnittekilpailu. Tehtävänantona on tänä vuonna suunnitella verkkomainos, jonka tavoitteena on pysäyttää nuoret pohtimaan tupakoinnin mielekkyyttä. Lue lisää

www.rekaksois.com www.marmai.fi
Yhteistyössä
Sivusta vastaa: Jani ›