Kategoriaan voi ilmoittaa kuluttajille suunnattuja yrityssivustoja, brandisivustoja, verkkomedioita, verkkokauppoja, asiointipalveluja (esim. verkkopankit) jne. Kategoriaan voi myös ilmoittaa ei-kaupallisten organisaatioiden ja julkishallinnon kuluttajille suuntaamia palveluja.
Kategoriaan voi ilmoittaa ensisijaisesti B-to-B käyttöön tarkoitettuja palveluja. Tähän kategoriaan kuuluvat myös sijoittajainformaatioon keskittyneet yrityssivustot.
Kategoriaan voi ilmoittaa minkä tahansa langattoman hyöty- tai viihdepalvelun, joka käyttää verkkoyhteyttä.
Kategoriaan voi ilmoittaa verkkopalveluita, verkkokampanjoita tai verkkopelejä, jotka ovat kokonaan tai osaksi toteutettu rich median keinoin.
Kategoriaan voi ilmoittaa minkä tahansa mobiiliin päätelaitteeseen ladattavan java-pelin.
Kategoriaan voi ilmoittaa verkkopalveluita, joiden suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota palvelun informaatiosuunnitteluun, palvelun saavutettavuuteen, käyttöliittymän intuitiivisuuteen ja loogisuuteen sekä ulkoasun selkeyteen.
Kategoriaan voi ilmoittaa minkä tahansa yksittäisen verkkomainostoteutuksen (gif-banneri, popup, suurtaulu interstitiaali jne).
Kategoriaan voi ilmoittaa kampanjasivustoja, verkkomainoksia, sähköisiä suorakampanjoita tai näiden yhdistelmiä, joilla on selkeä tavoite ja jotka hyödyntävät internetiä tehokkaasti ja oivaltavasti b-to-b mediana.
Kategoriaan voi ilmoittaa kuluttajille suunnattuja kampanjasivustoja, verkkomainoksia, sähköisiä suorakampanjoita tai näiden yhdistelmiä, joilla on selkeä tavoite ja jotka hyödyntävät internetiä tehokkaasti ja oivaltavasti.
Tähän kategoriaan voi ilmoittaa www-töitä, joissa toimiva ja persoonallinen ulkoasu on sopusoinnussa sisällön ja tavoitteiden kanssa.
Grand Onen yhteydessä järjestetään kaikille suunnittelijoille ja yrityksille avoin suunnittekilpailu. Tehtävänantona on tänä vuonna suunnitella verkkomainos, jonka tavoitteena on pysäyttää nuoret pohtimaan tupakoinnin mielekkyyttä. Lue lisää